28 april 2015

SPELLISTOR

Tänkte att det var dags för en uppdatering med mina spellistor.
Vet att en del följde mina gamla, men bytte lite namn och hit och dit osv.
Så kan fortfarande se att folk följer de där gamla där inget nytt kommer in. Aja.
Nu kör vi.
IMG_3096_3 ÅNGESTSOUNDTRACK.
Är nog inte lika tung som den låter, även om det är mycket sorglig musik.
Den blandas med fin musik också dock, väldigt lugn spellista.
Lyssnar ofta när jag ritar och så. Eller vill ha musik i bakgrunden lite bara.
Gammalt, nytt, radiohits, klyschor, allt möjligt.

IMG_3094_3  
CUM AT ME BRAH.
Förutom det otroligt töntiga namnet (fast ändå, eller?)
Så är detta som det kanske låter, hip hop, kvinnligt, manligt, pinsamt, vettigt.
Allt jag tycker är bra i denna genre. Det är en ganska blandad smak i den här alltså.

IMG_3095_3
DEN LILLA GÖMMAN.
Min älskling. Den lilla gömman startade jag för superlänge sen.
Elektroniskt, krispigt, lite dubstep, dansvänligt, märkliga ljud.
Detta är den bästa att förfesta själv till (om man verkligen behöver peppa),
springa till, dansa till, öka självförtroendet med. Allt möjligt bra.
Blir aldrig ledsen eller besviken av denna.

IMG_3102_3
PINSAM NOSTALGI.
Denna listan är massa gammalt alltså, 90-tal, början av 2000-talet osv.
Populär på förfester och sånt. Alltid kul att lyssna på lite nostalgi.
Om inte annat är det kul att komma in på gamla minnen,
eller dansa lite fuldans till den, det går alltid hem. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar