16 maj 2013

VÅR TOMMA LÄGENHET.

Igår var vi alltså och hämtade nycklarna till lägenheten,
När Josephine gick tillbaka till jobbet hängde jag kvar ett tag innan mitt jobb och tog lite bilder.

Emmies rum, (balkong ut mot Allén)

Emmies rum / Vardagsrummet rakt fram.

Vardagsrummet.

Vardagsrummet, och finaste fönstret(!)

Josephines rum.

Josephines rum, (balkong ut mot innergården.)

Gången mellan vardagsrummet och köket.

En del av köket.

Mitt lilla, dock charmiga rum. (Måste ju finnas någon anledning till att jag betalar så lite i hyra.)

Så! Där har vi det. Är nästan lite avundsjuk på mig själv faktiskt, helt okej start på sommaren.
Verkar som att vi kommer ha lite problem med internet de första dagarna så blir nog inte så mycket uppdateringar just nu.


3 kommentarer:

  1. Ehmmm... stört vacker lägenhet ju?! Whao.
    Vilken stad ligger den i? :)

    PS. Svara helst på FB om jag inte lyckas se svaret här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska dit till helgen och plåta ett bröllop faktiskt. Kommer dock inte fram förens 23.40 på fredagskvällen och sen vänder jag åter mot Oslo runt klockan 15.30 på söndagen. Lördagen går väl mest åt till bröllopet antar jag om det inte händer något annat på kvällen där! Vore skoj att morsa tänkte jag.

      Radera