04 maj 2013

MITT FINASTE PLAGG JUST NU.

Mina föräldrar har precis varit i London, och mamma kom hem med den finaste skjortan i världen till mig.
Känns som att jag kommer använda den i princip varje helg men jag älskar den. kanske mest av allt.
För övrigt. Fy fan vilka hektiska dagar jag har varit med om från i fredags fram tills nu, ja, en vecka exakt.
Är helt slut i huvudet av trötthet och gammal stress som lugnar ner sig först nu.
Saknar liksom att kika på serier, rita och skriva. Vi får se när jag hinner med det igen.



Älskar månaden Maj. Extra mycket detta året eftersom att det händer massa roliga saker.
Men det är helt sjukt hur fort det här året har gått - hittills.
Imorgon ska jag ut och äta med min familj + lite släkt. Ska bli himla fint.
Sen hoppas jag på vin, kärlek och dans. Men vi får se hur det blir.
HA EN FIN HELG!

2 kommentarer: