16 april 2013

EN FRUKTANSVÄRT BRA TISDAG.

Gick efter mycket lång tid upp ur min säng (hade mycket fint att fundera på) och mös med katten på bilden ett tag.

Valde tillslut att ha på mig denna kjol när dimman gick över till sol under förmiddagen.

och hade turen att vakna med detta självfall, och sen tog jag bussen till Lund.

Mötte upp fina Kleptot som jag inte träffat på länge. Blev välbehövligt med sol, snack, kaffe och sushi.

När Kleptot gick vidare till radion mötte jag upp Diane på Centralen och vi gick hem till henne.
Jag hade köpt vin och hon hade Chokladcigg som hon fått dagen innan.

Hon har de finaste bilderna av hennes föräldrar på sitt nattduksbord.

och hon har en lysande jordglob på sitt rum. Är så himla avundsjuk på det.

Vi låg mest i sängen och pratade om en massa viktiga saker i livet. Så som fina komplimanger,
samt ens starka och svaga sidor.

Önskar mig tre paket chokladcigg och en Zissou-ring i födelsedagspresent.

Sen tog jag sista bussen hem, sjöng med till Clint Eastwood av Gorillaz
och kände att jag för första gången på länge har kontroll över mig själv och mitt liv,
vi får se hur länge det håller haha, men det känns väldigt bra iallafall.

Fruktansvärt bra Tisdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar