15 mars 2013

VÄRME I KYLAN #1

Linda kom och hämtade mig i Bjärred och sen åkte vi till Lund för att hämta de andra (här är vi redan framme i Svinaberga dock.)

Här har vi Malins fina skor. Det var så himla mycket snö där ute i jämförelse med hemma hos oss!

Vissa var lite hungriga så det åts lite knäckebröd och så.

Sen mös vi in oss och kom fram till en mat-lista.

Här är Malin och sallad.

Vi köpte en massa olika goda grejer!

När vi kom tillbaka var alla hungriga så vi började med maten direkt.

Vi började med att hacka upp grönsaker.

Jag och Malin höll mest sällskap och pratade, jag fotograferade och filmade.

Linda.

och sen skulle vi äta!

Vi hade bestämt oss för Fajitas den första kvällen.

Jag var ensam om att dricka öl, men det var så himla gott, och kändes bra efter lång jobbvecka.

Kleptot.

Malin.

Vi hamnade i långa, ganska hetsiga, men viktiga, diskussioner.

Det var mycket allvarligt.

Fast även fint. Sen gick Annie och Linda och la sig.

Jag, Kleptot och Malin hamnade i Vardagsrummet där vi skulle sova.

Alltså. Så mysigt. Vi låg såklart och snackade i typ två timmar, som det oftast blir när man "egentligen" ska sova.

Haha alltså, Malin är så himla gosig och glad här.

och sen fick Kleptots tatuering avsluta denna dagen, innan vi släckte lampan och somnade.


4 kommentarer: