05 mars 2013

OCH LÖRDAG DÅ.

Det här med att gå upp kvart över fyra mitt i natten varje dag är inte min grej.
Uh. Långa dagpass går inte alls ihop med att vara nattmänniska.
Eftersom att jag bara jobbar och sover tänkte jag dela med mig av min lördag iallafall.

Drack en öl under tiden jag fixade mig (en av de bättre ölen är det ju).

Ja, såg ut såhär. Hejhej.

Åkte till Lund och mötte upp den här tjejen!

Så gick vi hem till Mimmi, Amanda var där!

Vi bestämde oss för att spela lite kortspel med Fireball längst upp i pyramiden.

Emmie kom!

Fina va.

och sen kom Nallen och då var gänget komplett.

Så fin. och nu har han lämnat oss för Sydamerika.

Här är vi.

Alltså fick prova fireball för första gången. Det var gott men starkt.

Så väldigt snygg.

Sen drog vi till Asu och träffade den här snygga killen.

Sen sa jag tack o hej när de andra tog bussen till Malmö och gick genom Lunds gator.

Tills jag kom till Smålands där det var klubb Laune!

Den här fina killen hängde i baren med sina nya glasögon.

och serverade mig min sista öl för kvällen.

Sen dansade vi och pratade, och allt annat roligt som man gör.
Fast det slutade med att jag vräkte ur mig mina känslor på Mcdonalds halv fyra på morgonen.
Men det var okej, för jag hade så bra sällskap.

2 kommentarer: