13 mars 2013

GRUNDPACKNING INFÖR ÖSTERLEN.

Såhär ser den ut.
Fotoböckerna! Tänkte att mina vänner inte har fått bläddra i dem innan så kan ju vara kul.
Fireball. För att det är gott, och känns passande att dricka när det är kallt.
Min minnesbok! Har länge tänkt uppdatera den med anteckningar från mobilen,
men har varken tagit tag i det eller känt att jag har haft tid,
men känns som att detta kan vara ett perfekt tillfälle.

btw. I samband med att jag ska sluta klaga på jobbet här,
idag fick jag besked om att jag blir upphöjd till 75% ett tag.
FINT VA.

2 kommentarer:

  1. Vart gör du dina fotoböcker nånstans? Så snyyyygga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillar! Jag har gjort dem via blurb.com, man laddar ner deras redigeringsprogram, kan verka lite klurigt i början men tycker man fattar ganska snabbt. Tycker det är väldigt prisvärt och ger bra färg i den tryckta versionen sen också!

      Radera