22 mars 2013

DYGNSRYTMER MED FRUKOST PÅ EFTERMIDDAGEN.

Igår/Idag, var jag vaken i 28 timmar. Det var mindre smidigt att prioritera bort sömnen.
Jobbade två olika pass under de här 28 timmarna, när jag slutade halv sju imorse satte jag mig på en buss till centralen.
Tänkte att jag skulle ta bussen som tar lite längre tid, för att slippa stå ute i kylan och frysa.
Istället satt jag och frös på bussen istället, med rök ångande ut genom munnen. Skönt va?
När jag kom till Värnhem gick jag in i "väntsalen", och tjejen som jobbar där inne i det lilla caféet,
är så himla trevlig, och de slår in mackor i brunt papper (jag älskar det, det är det bästa som finns.)
Så jag köpte en macka som jag fick njuta av när jag vaknade vid ett, en väldigt bra, sen, frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar