15 februari 2013

VECKANS

Ja alltså, jag skulle ta mig igenom lördagskvällen väldigt lugnt och sansat,
men istället blev det liksom att vi drog på en efterfest/svartklubb i Malmö, efter Laune.
Det enda som var trist var att det inte alls var så fett som vi hade hoppats på,
kändes lite ovärt och dumt pga sjukdomen när jag kom hem klockan nio på morgonen..
Förvåningen då som slår mig, när jag vaknar söndag eftermiddag och mår fantastiskt.
Myser omkring hemma på Måndagen, och sen vaknar jag med halsont på Tisdagen, såklart.
Jobbar en natt på tolv timmar, och mår så fruktansvärt jävla dåligt när jag kommer hem,
för övrigt var det en hemsk natt, allt gick fel, allt gick sönder, jag var helt förstörd.
Ligger vaken onsdag och torsdag, vilar, hostar.
Sen är det långfredag på tio timmar. också. så. jävla. jobbig. dag/kväll.
Så. Helgen då: Vara hemma. Kolla på serier. Ok.
Jag har iallafall rymden på min mobil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar