16 februari 2013

SPELLISTOR I FEBRUARI

Tänkte dela med mig av några spellistor nu när det är så mycket sjukdom och mörker överallt.
Klicka på bilderna för att komma till spellistan!
Det här var den första spellistan jag skapade på Spotify tror jag, den innehåller alltså allt, allt, allt.
Har dock varit dålig på att slänga in låtar där nu på senaste, men den visar tydligt hur bred musiksmak jag har.


Här har jag slängt in allt som har gett mig en klump i magen eller hjälpt mitt krossade hjärta lite.
Bra musik om man känner sig lite förstörd och tar sista bussen hem eller har svårt för att sova mitt i natten.
En lista som har blivit väldigt uppskattad och använd av flera människor, på flera ställen,
pinsam nostalgi innehåller allt man hörde när man var yngre..
Används flitigt på våra förfester!
Cum at me brah är exakt vad det låter som, fast litelite snällare och inte alls så tungt som man kan tro.
Mer najs beat och melodier än tunga långa verser.
Älskar att lyssna på den när jag går i stan, känner mig lite bättre då.
Mitt kärleksbarn, min favorit, den lilla gömman.
Electro, Minimalism, Dubstep, House & lite Techno.
Listan som jag lyssnar mest på av allihopa!
Den är bra att lyssna på om man:
1. är ensam påväg mot en fest.
2. Har en lång dag framför sig och behöver peppa lite.
3. känner sig irriterad och hatisk.
4. känner sig glad och kärleksfull.
5. ska gå långt, eller gå förbi många människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar