08 februari 2013

DÖDSSJUKAN

Hei. Det verkar som att jag först nu börjar återuppstå från de döda..
Jag har varit helt värdelöst sjuk sen måndagen då jag vaknade efter att ha jobbat natt.
Det känns konstigt och ganska svårt att beskriva nu när det liksom börjar dö ut i mig,
men det har varit så mycket frossa, ångest, svett, hosta, ont i halsen, dunkande värk i kroppen,
kramper, tårar och frekventa feberdrömmar.
Drömmar som kom tillbaka varje natt, som gjorde att jag vaknade i panik varannan timme,
flåsandes, hyperventilerandes, gråtandes, och varje gång trodde jag att det skulle göras experiment på mig.
Varje gång låg jag stilla i fem minuter och försökte andas tyst, räkna pulsen och bli klar i huvudet.
Jag åt min första mat på hela veckan idag, hejdå till tolv tabletter om dagen och två liter vatten.
Nu är jag trött på det här helvetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar