18 februari 2013

BÖRJAN PÅ EN DAG.

Hade planerat så väl när jag gick och la mig 4 inatt pga ska jobba natten idag,
så tänkte sova till 13 och sen gå upp, laga mat, ta det lite lugnt och åka till jobbet..
Men blev inte riktigt så eftersom jag vaknade av pappas skratt klockan åtta på morgonen,
och kunde inte somna om alls. Så fick tråkigt nog gå upp.
Kollade på lite Entourage med mina föräldrar och sen fixade jag kaffe.
Bestämde mig för att det ändå skulle bli omöjligt för mig att somna om så snart efter att jag gått upp,
så kikade på senaste avsnittet av Walking dead istället.
Daryl är min absoluta favorit, vet inte riktigt vad jag gör om han försvinner.
Det är så tråkigt väder ute. Har snöregnat hela förmiddagen,
när jag vaknade så låg snön så fint på alla grenar så jag tänkte gå ut en runda om
det skulle sluta snöa, men det har det inte, det har liksom bara blivit tråkigare.
Är i en så tråkig situation för tillfället också, nattpassen är egentligen mina favoritpass,
men jag avskyr verkligen dem för tillfället eftersom att jag blir så jävla sjuk efteråt.
Men kan ändå inte tacka nej..
Såklart ville alla djuren springa ut. I tre minuter..
Eftersom att mamma börjar sent idag har hon varit extra snäll och köpt det jag lever på för tillfället:
Halstabletter.
De tar bort halsont och rethostan lägger sig lite också!
Lyssnar för tillfället mycket på min egen lista med låtarna från serien Misfits, den finns HÄR.
Nu måste jag verkligen tvinga mig själv till några timmar mer sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar