28 januari 2013

SNÄLLA FÖRKLARA FÖR MIG VARFÖR JAG KLIPPTE AV MITT HÅR.


2 kommentarer:

  1. Jag klipper mig alltid för att jag är uttråkad. Då börjar jag störa mig på att jag har tråkigt, är okreativ och slö. Så i längden börjar jag störa mig på mig själv och så tänker jag att "nej fan, jag behöver en förändring!" och så dyker saxen, alternativt hårfärgen fram.

    Sen grinar jag av missnöje efteråt.

    För att ta din fråga seriöst alltså, hehe. Btw, din frisyr är skitsnygg, tjockt hår gör sig bäst välklippt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Du beskrev Exakt hur jag fungerar, - och anledningen till att jag klipper mig. Känner mig uttråkad, behöver förändring, börjar klippa lite, kan inte sluta, kollar på resultatet. Blir tårögd. Alltid samma sak. Att jag aldrig lär mig..

      Tack, vad fin du är. Men jag får ont i magen av den "korta" längden, håret är lika stort men det blir liksom mer som en hjälm runt mitt huvud nu, känns det som, haha.

      Radera