01 november 2012

VARDAGAR

Den här burken innehåller mitt absoluta favorit-te, Rabarber och grädde.
Det är det här jag gör om dagarna, läser bok och dricker te,
räknar ner tiden tills jag tar bussen klockan tre för att åka till jobbet..
Jobbar kvällar hela denna veckan vilket lätt blir att dagarna bara försvinner
eftersom att jag kommer hem halv elva varje kväll..
Verkar inte få liv i min 350D så jag har gått över till min 50D nu som bara har legat och skräpat,
(jag vet, så himla konstigt eftersom att det är en så mycket bättre kamera, aja.)
Jag ogillar förändringar kanske.

                                                                                                                                   
This jar contains my absolute favorite tea, rhubarb and cream.
This is what I do during my days, reading books and drinking tea,
counting down the time until I take the bus at three o'clock to go to work ..
Working evenings the whole week, which makes the day just disappear
because I come home half past ten every night ..
It seems my 350D really is dead now, so I have switched to my 50D now.
(I know, so very strange because it is a much better camera, oh well.)
I dislike changes maybe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar