06 november 2012

SNURRIGT.

Idag vaknade jag och kände mig som mig själv, denna enorma lättnad som bara rann över mig.
Varit snurrig i huvudet sen i söndags, vilka otroliga 12 timmar som Spazio bjöd på..
Det var det mest intensiva jag har varit med om någonsin, tror jag.
Försöker placera killen utanför som hade blivit utslängd och stått utomhus i 1,5h..
men det ringer ingen klocka.

Måste förändra mitt liv, jag vill det verkligen, just nu.
Får hoppas att jag kan övertyga mig själv samma sak, varje dag, i fortsättningen.
Sitter och skakar av koffein så tror det är dags att gå ut en runda.

                                                                                                                                   
Today I woke up and felt like myself, this huge relief that just ran over me.
Been dizzy since last Sunday, what incredible 12 hours Spazio offered ..
It was the most intense thing I've ever been through, I think.
Trying to remember the guy I met outside who had been kicked out and stood outside for 1.5 hours.
but it does not ring a bell.
Must change my life, I really want to do it, right now.
Hope that I can convince myself the same thing, every day, in the future.
I'm shaking of the caffeine right now so I think it's time to go out for a round.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar