11 november 2012

//

Hallo.
Igår var jag på fest på Smålands, i en korridor, i ett rum.
Det var trångt och mysigt, och sen hade jag ett resterande bra dygn.
Jag har köpt ett månadskort för 750 kronor och imorgon börjar min heltid,
så jag måste. Sova. Nu. Får dock en sovmorgon till klockan fem!
För mamma har lovat att köra mig.
Ses.

                                                                                                                                   
Hallo.
Yesterday I was at a party at Smålands, in a corridor, in a room.
It was crowded and cozy, and then I had a good night too.
I have bought a monthly pass for 750 crowns and tomorrow I'm starting my full-time job,
so I must. Sleep. Now. However I can sleep to five o'clock!
Because my mum's gonna drive me.
See ya.

2 kommentarer: