23 oktober 2012

SVAR OCH SÅ.

DU HAR SKRIVIT MYCKET OM ATT DU HAR MÅTT DÅLIGT UNDER DETTA ÅRET,
VAD ÄR DET SOM HAR HÄNT? OCH MÅR DU BÄTTRE NU? KRAMAR!
LIKNANDE MED FRÅGAN OVANFÖR MIG HÄR!
VAD HAR FÅTT DIG ATT MÅ BRA NÄR DET HAR VARIT JOBBIGT?
Tung fråga att börja med, haha. Nej men vadå grundläggande var väl att året började ganska dåligt med kaos under nyår,
det var väldigt tråkigt, och efter det trappades det upp i ganska högt tempo därefter,
hände väldigt mycket skit under de första månaderna, inte bara för mig utan för väldigt många jag brydde mig mycket om
och det förstörde väl mig på många sätt och vis. Men min gammelfarmor och mormor dog med en veckas mellanrum,
hade ganska svårt att förhålla mig till det eftersom att jag aldrig har förlorat någon riktigt närstående tidigare,
blev väldigt förvånad över hur tung sorgen blev. Och när det började kännas okej igen så gjorde Alex slut med mig,
så då föll liksom allt igen. Kände mig ganska ensam då många av mina vänner inte fanns i Sverige under tiden allt hände.
Men det som hjälpte mig, och fortfarande hjälper mig väldigt mycket är såklart mina vänner och framför allt min familj
som jag fick flytta hem till direkt efter att jag blivit dumpad.
Jag grät konstant över fåniga saker som vissa maträtter, väder, texter, avsnitt som gick på tv osv.
Men många av mina vänner har varit helt fantastiska, och hjälpt mig på många sätt.
Jag har fått mycket närhet och kärlek av alla. Ojojoj vad detta blev långt. Jag mår väldigt bra nu.

VILKET BAND (FORTFARANDE VERKSAMT) SKULLE DU VILJA SE LIVE?
VEM SKULLE DU VILJA SE DET DÄR BANDET MED?

Jag tror jag skulle säga Radiohead faktiskt, och jag skulle vilja se dem med Kleptot.
För några år sen skulle jag nog sagt en annan person. Men det var väldigt längesen nu.


PLANERAR DU ATT JOBBA MED FOTOGRAFI I FRAMTIDEN?
DIN TALANG KÄNNS LITE BORTKASTAD PÅ POSTEN LIKSOM. HEHU.
En återkommande fråga som jag i princip alltid ger samma svar på. Njae. Alltså.
Jag älskar det, absolut, men jag tror att jag skulle kunna tröttna på det om jag jobbade med det alltid.
Det hade varit jätteroligt att ha något vid sidan om, sen är jag alldeles för tillbakadragen och har inte
tillräckligt med självförtroende för att ta mig fram inom fotovärlden, så att säga.
(btw kände jag en kille för några år sen som brukade skriva ”hehu”.
Fast jag tvivlar på att han fortfarande kikar in här.)

VEM ÄR KILLEN SOM DU HAR HÄNGT MED MYCKET PÅ SENASTE?
HAR VARIT EN HEL DEL BILDER PÅ HONOM HÄR.

Haha. Kan bara tänka mig en kille som kan menas, och det måste vara Oskar.
En av mina finaste vänner. Helt fantastisk kille, även singel, eheh.


JAG KOMMER INTE PÅ NÅGOT JÄTTEINTRESSANT. MEN DU ÄR JU LJUSHÅRIG NU.
HAR DU TÄNKT FÄRGA DET MÖRKARE ELLER SKA DU BEHÅLLA DET SOM DET ÄR?
(JAG TYCKER DET LJUSA ÄR FINT!)

Haha, har för vana att få panik på hösten över mitt solblekta hår och så även utväxten som kommer med det,
så brukar alltid hjälpa färgen på traven och tona det mörkare,
och sen brukar det hålla sig lagom till sommaren, men jag vet inte.
Har inga direkta planer på det, största anledningen till att jag har kvar det är nog
för att Häxalex sa åt mig att behålla det såhär.

HUR SKA EN KILLE GÖRA FÖR ATT FÅ EN PINGLA SOM DIG PÅ FALL?
/HEMLIG BEUNDRARE

Åh vad det känns som att någon driver med mig nu, men ändå.
Tror att nästan alla mina vänner kan intyga att jag går väldigt mycket efter hår och frisyrer, faktiskt. Haha.
Kanske är för att mitt hår är en ganska stor del av vem Jag är.
Kläder, musiksmak, ah, det är ganska mycket som ska klaffa, såklart.
Men, hm. Svårt. Var trevlig. Så kan vi börja där.

ÄR DU KÄR JUST NU?

Nej.. Jag tror inte jag skulle vilja vara det heller, faktiskt.

BH-STORLEK?
Vilken intressant fråga! Detta vill nog många veta. Någonstans mellan A60-K125.

HUR STÅR DU POLITISKT, VÄNSTER/HÖGER?
ÄR DU FEMINIST?

Aldrig något jag har funderat över, jag har mina åsikter men de är nog väldigt spridda,
är inte alls insatt i politik, blir trött och snurrig i huvudet av att lyssna på det, tyvärr.


VILKEN ÄR DIN FAVORITFESTIVAL?
PLANERAR DU REDAN NU ATT ÅKA PÅ NÅGON NÄSTA SOMMAR?

Ah! Roskildefestivalen. Har inga direkt planer på något för tillfället, alltså jag blev så himla förälskad när vi
var på Roskildefestivalen förra året, allt var så himla fantastiskt. Men kan ha varit för att jag var där med
världens bästa gäng också, känns svårt att kunna slå det faktiskt.


VAD ÄTER DU TILL FRUKOST?
Äter väldigt sällan frukost, brukar oftast äta en gång om dagen, så det blir ett frukost-lunch-middag-mål,
haha. Men om jag gör det, så gillar jag att äta ägg.

FÖLJER DU NÅGRA SPECIELLA BLOGGAR SOM DU SKULLE VILJA TIPSA OM?
Mja, mjeh. Kikar in på en del antar jag men det är mest för att det är nära vänner till mig,
Niklas är och har alltid varit väldigt duktig på fotografi dock, kika gärna in HÄR.

HUR LÅNG ÄR DU?
164/165 cm tror jag. Har knappast växt, kanske krympt..

DU SER UT ATT HA KYSSVÄNLIGA LÄPPAR. ÄR DE DET?
Svårt att svara på. Har aldrig kysst mig själv..
Men har fått några komplimanger för mina läppar, så de fungerar väl helt okej skulle jag tro.

DO YOU WANNA GO TO HOLLAND SOME DAY?
Yes! Absolutely.

VAR SKULLE (EN PINGLA SOM DU) VILJA BO I FRAMTIDEN?
Kleptot, din lök. Jag skulle vilja bo i skogen som Ronja och Birk, men det funkar nog inte riktigt.
Så, New York kanske?

9 kommentarer:

  1. Frisyr, kläder, musik och vara trevlig. Got it.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kreativa intressen spelar roll också kom jag på. haha.

      Radera
    2. Awesome! You anwsered my question about Holland :). Can you tell my why you wanna go to holland some day?

      Radera
    3. I think it's a beautiful country!

      Radera
  2. Gillar att Niklas är fuktig på fotografi, och att du vill bo i skogen..! Plus att du vill se Radiohead mäd maj. :))))))))))))))))))))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah För Helvete! Tyckte jag läste igenom det asmånga gånger, aja fixat nu, såklart, och såklart, ska jag se Radiohead med dig. Ditt äckel.

      Radera
  3. Hahahaha, trodde inte att det gick första gången, fick felmeddelande. Blev inte exakt likadant andra gången. Fan också. Hahah.

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Äh. Du vet att du förtjänar det!

      Radera