26 oktober 2012

NUDÅVA.

Hallåja, upptagen vecka på många sätt och vis.
I Onsdags var jag och Diane ute på Vgs med ansiktsfärg,
det var en kul kväll. Blev bjuden på dejt och Joel fick vara min bror ett tag,
sen hade vi följe till centralen med tre trevliga män, och jag sov i Lund.
På torsdagen trotsade vi snöslasket för att Kleptot & Julia spelade musik på Ariman i Lund.
Sen drog jag, Diane och Malin hem till Malin och kikade på film.
Vaknade dagen efter, var med om ett jobbigt möte, och sen skrev jag en ursäkt på facebook.
                                                                                                                                   
well hello, busy week in many ways.
On Wednesday me and Diane were at a club with face paint,
it was a fun night. Someone asked me out, and Joel got to be my brother for a while,
then we had company on our way home with three nice men, and I slept in Lund.
On Thursday we went out in the snow to listen to Kleptot & Julia, who played music at Ariman in Lund.
Then I, Diane and Malin went home to Malin and watched a movie.
Woke up the next day, had a difficult meeting, and then I wrote an apology on Facebook.

2 kommentarer:

  1. diane berättade om dejten, så jäääävla kul haha!! men han är så himla snäll, som kompis. så tur att du inte ville gå på dejten för han är ett svin mot tjejerna han träffar..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha alltså ja, hm, speciellt. Är det så? Det kan man verkligen inte tro! Blev indirekt bjuden på en dejt igår igen! haha. Det är något konstigt i luften nuförtiden.

      Radera