18 oktober 2012

INTRESSANT?

Jag kan vara så fruktansvärt intresserad av folks personliga tankar och liv,
så jag ger er nu en chans att ställa lite frågor till mig.
Ännu roligare är det att veta att folk är intresserade av ens eget liv.
Men nu ska jag springa till jobbet och kommer antagligen uppdatera detta inlägget,
lite pinsamt, frenetiskt, när jag är på jobb. Don't leave me hangin, så ska jag försöka svara så bra jag kan.
                                                                                                                              
Ask me anything you want!

19 kommentarer:

  1. Du har skrivit mycket om att du har mått dåligt under detta året, vad är det som har hänt? och mår du bättre nu? Kramar!

    SvaraRadera
  2. Liknande med frågan ovanför mig här! Vad har fått dig att må bra när det har varit jobbigt?

    SvaraRadera
  3. Planerar du att jobba med fotografi i framtiden? Din talang känns lite bortkastad på posten liksom. Hehu

    SvaraRadera
  4. Vilket band (fortfarande verksamt) skulle du vilja se live?

    SvaraRadera
  5. Vilken är din favoritfestival? Planerar du redan nu att åka på någon nästa sommar?

    SvaraRadera
  6. Jag kommer inte på något jätteintressant. Men du är ju ljushårig nu. Har du tänkt färga det mörkare eller ska du behålla det som det är? (Jag tycker det ljusa är fint!)

    SvaraRadera
  7. Hur ska en kille göra för att få en pingla som dig på fall? /hemlig beundrare

    SvaraRadera
  8. Vem är killen som du har hängt med mycket på senaste? Har varit en hel del bilder på honom här.

    SvaraRadera
  9. Haha! Jag tycker det är intressant att Alla frågor är skrivna av anonyma personer!

    SvaraRadera
  10. Är du kär just nu?

    SvaraRadera
  11. Hur står du politiskt, vänster/höger? Är du feminist?

    /Följer trenden och är anonym :)

    SvaraRadera
  12. Vem skulle du vilja se det där bandet med? (Frågan lite längre upp)

    SvaraRadera
  13. Vad äter du till frukost? :)

    SvaraRadera
  14. Följer du några speciella bloggar som du skulle vilja tipsa om?

    SvaraRadera
  15. hur lång är du?

    SvaraRadera
  16. Du ser ut att ha kyssvänliga läppar. Är de det?

    SvaraRadera
  17. Do you wanna go to Holland some day? :)

    SvaraRadera
  18. Hahahaha, det här var ju jätteroligt! Spännande frågor! Spännande anonymitet! Jag undrar: var skulle (en pingla som) du vilja bo i framtiden?

    SvaraRadera