10 oktober 2012

INSTICK

Känslokaoset som har funnits i min kropp den senaste veckan har varit allt annat än trevligt,
faktiskt bara riktigt otrevligt. Kroppen vill så himla gärna något annat än vad huvudet vill,
och det gör mig så fruktansvärt förvirrad att jag mest går runt i cirklar.
Att jag dessutom har hittat en knöl i nacken (som verkar växa för varje jävla minut),
som vägrar försvinna, gör mig bara ännu mer nojig.
Vill att mitt hår ska växa snabbare också, hatar den här medellängden.
                                                                                                                              
The emotional chaos that has been in my body the past week has been anything but nice,
actually just really unpleasant. The body wants something other than what the head wants,
and it makes me so terribly confused that I mostly go around in circles.
And the fact that I also found a lump in my neck (which seems to grow every damn minute),
which refuses to go away, just makes me even more annoyed.
I want my hair to grow faster too, I hate this medium length.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar