29 oktober 2012

DÖD

Tyckte att det var dags att ta lite bilder till lookbook eftersom att jag har så mycket nya, fina kläder.
Det tråkiga var bara att min bättre hälft bestämde sig för att dö mitt under det här,
så för tillfället dör jag den långsamma ångestdöden eftersom att den inte verkar vilja vakna till liv igen.
Kärleken som jag har haft i sex år. åh.
Så här är (kanske) sista bilden från min kamera.
                                                                                                                                   
Thought it was time to take some pictures for lookbook because I have so much new, nice clothes.
The sad thing was just that my better half decided to die in the midst of this,
so at the moment I'm dying the slow death because it doesn't seem to want to come back to life again.
The love that I have had for six years. oh.

So here is (perhaps) the last picture from my camera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar