16 oktober 2012

AEH.

Två veckors frånvaro gick snabbt, det värsta är att jag tänker på det ofta, också.
Åh nej nu kommer jag inte kunna veta senare vad som hände under de här två veckorna,
detta enorma kontrollbehov, och samtidigt. När jag går in i mapparna och kollar över bilderna,
skriker kroppen bara nej. och jag struntar i det, lägger mig i sängen och går igenom mitt känslokaos.
Som har gjort mig trött och orkeslös de senaste två veckorna.
Den här tröttheten, rastlösheten, som jag konstant känner. Jag har ingen aning om hur jag ska bli av med den.
Jag drar mig till och med för att ens öppna en bild, så det blir en jävla blomma som bara har legat och skräpat, i oktober 08.
Update; jag har slängt in lite inlägg under rätt datum nu (fuskat alltså.)

                                                                                                                              
Two weeks' absence went by quickly, the worst thing is that I think about it often, too.
Oh no, now I won't be able to know later what happened during these two weeks,
this enormous need of control, and simultaneously. When I go into the folders and look over the pictures,
My body just screams "no". and I ignore it, lay in bed and go through my emotional turmoil.
Which has made ​​me tired and decrepit the last two weeks.
This fatigue, restlessness, which I constantly feel. I have no idea how to get rid of it.
I pull me through to even open an image, so it will be a fucking flower that has only been discarded, October 2008.
Update: I've thrown in some posts under the right date now (cheating that is.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar