11 september 2012

SKISSER HIT OCH DIT

Det här ska jag ta tag i att skissa vidare på, när jag får lite mer tid över.
Har kommit på ett annat projekt som jag vill göra också, det ska bli roligt,
när jag som sagt, hittar orken till allt.
Det oroar mig lite att inlägget från den 27 augusti har blivit väldigt populärt,

många kikar på det.. och av någon anledning gör det mig fruktansvärt illa till mods.
                                                                                                                              
I'm gonna sketch more on this when I have time for it.
I've thought of another project that I want to spend time on, it will be fun, 
when, like I said, have the time for it.
It worries me a bit that my post from the 27th of August has become very popular,
There has been many peeks at it, and for some reason it's making me terribly uncomfortable.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar