13 september 2012

SERIETIPS

Det jag ska skriva om nu är inte så relevant i kombination med bilderna på vår sovande katt,
men. Det går lite långsamt i serievärlden nu (jag vet, snart börjar allt igen)
och jag har egentligen för mycket att följa redan, men, jag skulle ändå vilja ha tips på bra, sevärda serier.
För att det inte ska bli några jobbiga upprepningar gör jag upp en lista på serier jag har sett/håller på att se.
(döm mig inte, jag har allt möjligt i den här listan.)
:
America's Next Top Model, Boardwalk Empire, How I Met Your Mother, New girl, Grey's Anatomy,
Dexter, Homeland, Jersey Shore, Gossip Girl, The Vampire Diaries, Pretty little liars, Cougar town,
Game of thrones, True blood, Nurse Jackie, Mad men, Entourage, Six feet under, The Sopranos,
Cold Feet, United States Of Tara, The Wire, Love My Way, The Office, The Pacific, Friends, Solsidan,
Band Of Brothers, Sex And The City, Seinfeld, Lost, The O.C.

så, hit me!
                                                                                                                              
What I'm gonna write about now is not so relevant in combination with the images on our sleeping cat..
but. It's a bit slow in the series world now (I know, soon everything starts again)
and I really have too much to follow already, but I would still like to have tips on some good television series!
So that there won't be any annoying repetitions, here's a list of everything I'm seeing/ or have seen before;
( don't judge me, I have everything on this list.)

10 kommentarer:

  1. Vilken The Office är det du sett? För om du syftar på den amerikanska måste du se den brittiska med Ricky Gervais. The Newsroom vars första säsong gått nu under sommaren har varit riktigt bra också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Folk som bara har sett den amerikanska versionen ger jag onda ögat, haha. Jag ääälskar Ricky, så fantastisk. Ska kolla in The Newsroom!

      Radera
  2. Du räknade upp typ alla min favoriter! Men kolla på One tree hill om du inte har sett den :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det förvånar mig inte! Fick in en hel del där. Har alltid haft en något hatisk inställning till one tree hill men ja. jag kanske ska försöka ändra den och ge det en chans!

      Radera
  3. Svar
    1. Har försökt! Men ska kanske försöka igen då!

      Radera
  4. Veronica Mars hade du säkert gillat

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha njae, slökollade några säsonger med min lillasyster, men den funkar nog mest för lite yngre.. jag tyckte den föll ganska platt tillslut..

      Radera