27 september 2012

NATTAKTIVITETER

Hallåja.
När jag halvsov vid fyra inatt kom jag fram till en sak, innan filmade jag en del.
Jag är absolut inte särskilt bra på det och lär aldrig bli särskilt bra på det heller,
men i många fall kan jag tycka att det är roligare att ha en sparad film, än ett sparat foto.
och därför, som lansering av min nya plan;
(där jag förutsätter och hoppas att jag kan göra något månadsvis).
Ger jag er här, en ganska dålig, video på (två av) mina katter, ljudet tar slut mitt i ingenstans,
den är kort, och jävlig. Men ändå finns den.
                                                                                                                               
Hellooo.
When I was half asleep around four last night, I thought about that I used to film a lot before.
I'm not very good at it and I'll never be particularly good at it either,
but in many cases, I think it's more fun to have a movie than a picture of the moment.
and therefore, the launch of my new plan;
(Which I assume and hope that I can do every month.)
I now give you a pretty bad, video of (two of) my cats, the song dies in the middle of nowhere,
It's short, and shit, But it still exist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar