03 september 2012

AJA.

Hejhej, här sitter jag och funderar över hur fina bilder kan vara,
när man liksom plockar bort dem från sitt sammanhang.
Aja, jag hade en lite för hård helg så nu måste jag lugna ner mig,
innan jag tar död på mig själv.
Här är ännu en fånig bild på mig till lookbook.
                                                                                                                             
Hello, I'm sitting here and thinking about how beautiful pictures can be,
when you remove them from their context.
Oh well, I had a little too much of everything this weekend so now I have to calm down a bit,
before I kill myself.
Here's another silly picture of me that you can find on lookbook.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jaa! Fast den är köpt på ett ställe som oftast ger mig rysningar.

      Radera