14 september 2012

00.37

Ikväll, när jag gick hem och lyssnade på musik, var det en låt som började spela,
som jag ständigt panikgrät till under året 2006, och det enda jag kunde tänka när jag gick hem var,
"din jävla idiot, va fan visste du om sorg för 6 år sen?"
och svaret är att jag inte visste något alls, men jag är glad över att det tog sex år till innan jag visste.
Tillbaka till verkligheten och jobbet imorgon, godnatt.
                                                                                                                               
Tonight, when I was walking home, listening to music, there was a song that began to play.
It was a song that I constantly cried to during the year of 2006, and the only thing I could think of when I walked home was,
"you fucking idiot, what the hell did you know about grief 6 years ago?"
And he answer is that I didn't know anything at all, but I'm glad that it took six years before I knew.
Back to reality and work tomorrow, goodnight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar