22 augusti 2012

THE HIVES

Åkte in till Malmö och mötte upp Kevin, vi drack öl och snackade
på lite olika ställen tills vi mötte upp Victor, som var väldigt glad, som vanligt.
Sen kikade vi på The Hives tills jag blev trött på min plats och försökte ta mig längre fram,
sprang in i lite annat folk jag kände men hamnade tillslut lagom långt fram,
där jag träffade på Joseph och Ariel, som var pepp, som vanligt. (allt är sant.)
                                                                                                                             
Went to Malmo and met Kevin, we drank beer and talked about life
in different places until we met up with Victor, who was very happy, as usual.
Then we looked at The Hives until I got tired of standing in the back and tried to come closer to the stage,
I ran into some other people I knew, but ended up at a good seat
where I met Joseph and Ariel, which was very exited, as usual. (everything is true.)

5 kommentarer:

  1. Det var superkul att träffa dig! Det får vi göra om. Hojta till om du är omkring möllan i helgen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah! Såklart! Det lutar nog inte åt Möllan denna helgen, har bara morgondagen ledig och då har jag tänkt andas så mycket som möjligt innan jag jobbar, igen, på söndag. buhu. Men absolut! Jag hör av mig så fort jag närmar mig! haha.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Andas på! Bara att hojta till när du är i närheten. 072-233 88 98 är numret. (om du undrar varför jag raderat två kommentarer så beror det på att jag skrev fel nummer två gånger på raken. Oh clumsy me).

    SvaraRadera