20 augusti 2012

ÖH

Hade en så fruktansvärt märklig dröm inatt.. det var som att livet skrattade mig rakt upp i ansiktet.
Jag var på The Hives och av livets ironi träffade jag dig där, på en spelning som vi var på för flera år sen,
där vi hånglade för första gången. Du kramade mig och sa hej.
Jag tittade på dig, sa "Fuck you, för all du har fått mig att gå igenom". och sen vände jag ryggen till,
vände mig aldrig om och vaknade i sängen med världens konstigaste känsla.
Som att livet bara skrattade mig rakt upp i ansiktet.
                                                                                                                             
Had a terribly strange dream last night .. it was like life laughed me right in the face.
I was on The Hives and of life's irony, I met you there, on a gig as we were at several years ago,
where we made ​​out for the first time. You hugged me and said hello.
I looked at you, saying "Fuck you, for all the shit you gave me." and then turned away.
Woke up in bed with the world's weirdest feeling.
As that life just laughed me right in the face.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar