27 augusti 2012

BILDEN ÄR TAGEN DEN 28 APRIL.

Idag gick jag in i April-mappen, jag hade lovat mig själv att inte titta i den på minst ett halvår,
för jag vet vad som finns där, och jag vill inte se det, men nu gjorde jag det ändå.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med livet, det är litegrann det sista jag vill tänka på just nu,
så ställ en fråga, lämna en kommentar, lite vad som helst, bara så att jag kan få lägga min tanketid,
på, något, annat, än, det, jag, gör, nu.
                                                                                                                             
Today I went into the April folder, I had promised myself not to look at it for at least six months,
because I know what's there, and I don't want to see it, but now I did it anyway.
I don't really know what to do with my life, it's a little bit the last thing I want to think about right now,
so ask a question, leave a comment, or whatever, just so I can put my thoughts,
on something else, than, what, I, do, now.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag heter Patricia och jag har följt din blogg väldigt länge, och jag tycker att du är helt fantastiskt.
    Du tar dessutom några av de finaste bilder jag vet!
    Jag vet tyvärr också hur det känns när allt blir sådär fyfan-jag-är-sämst-i-hela-världen-varför-ska-det-alltid-hända-mig.
    Och det händer nog alla, tivlar på att det hjälper när man säger så, men man känner sig i alla fall något mindre ensam...

    Vet inte riktigt hur bra den här kommentaren var på att få dig att tänka på något annat..
    Men, du är himla bra i alla fall!

    SvaraRadera
  2. "He gets down to the end of his life, and he looks back and decides that all those years he suffered, those were the best years of his life, 'cause they made him who he was. All those years he was happy? You know, total waste. Didn't learn a thing."

    Hejar på dig!

    SvaraRadera