27 mars 2012

KVÄLLSSOL & TORTILLAPIZZOR

6 kommentarer:

  1. Är den en banan-curry-ananas-pizza jag ser?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Men det är inget som jag tar ansvar för. alls. Det är inte min pizza...

      Radera
  2. Okaj! You rock, du är så jävla bra på färger att jag vill spy.
    MEN, vad är det jag ser. Gör ni pizza på tacobotten? Lägg av?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker du överdriver, som alltid, med hur duktig jag är, men ja. I vanlig ordning tackar jag!
      Alltså! Testa det! Tortillabröd! Det är lidelide nyttigare (inbillar vi oss) och faktiskt asgott.
      Det sjuka är att man blir mätt efter två tortillapizzor (dem är ju så mycket mindre? fattar inte hur det är möjligt.)

      Radera
  3. Dine billeder har nogle utrolig flotte farver.
    Hvordan redigere du dine billeder? Bruger du photoshop?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ja jag använder Photoshop, men det är en version som är gammal som fan.. precis som min kamera! Använder Adobe Photoshop 4.0 och trivs bra med det! haha.

      Radera