08 mars 2012

FRISÖREN

Klippte Alex, och lät honom hållas med Beatles/munkfrisyren i några minuter..
Inatt låg jag vaken till 5 på morgonen, utan någon speciell anledning.
Jag kunde bara inte sluta tänka.. här är några saker jag tänkte på inatt;
- ska jag väcka Alex? jag kan inte sova. detta är jobbigt. och tråkigt. jag väcker inte Alex.
- när jag och Diane var yngre och läste witch; så var det fan som dagens tv-serier är för mig nu.
- måste betala dem jävla 800 kronorna i böter till jävla fucking skånetrafiken...
- jag måste skriva mer i min minnesbok
- varför slutade jag med citaten på bloggen? imorgon ska jag leta upp det Hugo skrev på sin blogg.
- jag måste ta foto av min nya tröja från London, och det nya (ersättande för gamla) ugglehalsbandet.
- undrar om det finns bilder på min mormor när hon var riktigt ung.. jag hade velat se det..
- om jag bara hade köpt en jävla vuxenbiljett istället för en barnbiljett.. och om bara tågkonduktören inte hade varit en douchebag bison.
- har jag feber? det är skitvarmt.. nej.. det är för kallt nu.. äh jag kan inte sova.
- mage, rygg, sidan, nope. det går inte att somna.
- undrar om det står något intressant på Flashback.. nae.. samma gamla vanliga..
- har det hänt något på Facebook sen jag kollade för 3 minuter sen? naej..
- jag kanske skulle läsa lite bok.. nä fy fan vad osugen jag är på att läsa bok nu.

tillslut lyckades jag somna.. runt 5 på morgonen, liggandes som pippi. med fötterna på kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar