13 februari 2012

OSMIDIGHETEN

Idag fick jag lära mig hur farligt det kan vara att vara fotograf..
efter att ha tagit den här bilden, går jag vidare, halkar, och mitt vänstra ben viker sig under mig,
jag ramlar och känner hur smärtan bara strömmar från min ankel..
ligger alltså ensam, i snön, och skriker, hahah. Inte fan kommer någon heller.
och det enda jag kan tänka på är "tänk om min fot är bruten, vem fan ska jag ringa?!"
Men jag kommer upp efter ett tag, haltar hem, och hoppar på ett ben upp för 5 trappor.
Numera är min vänstra fot svullen och lila.
Jag ser fram emot att halta fram i högklackat på fredag, på min gammelfarmors begravning.
Smidigt.

2 kommentarer:

  1. uusch, stackare :( hoppas det läker fort!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haltar fortfarande lite och svullnaden är kvar på något jävla vis. Men det ska nog ordna upp sig snarast! ssup.

      Radera