24 december 2011

MWIHIHI

Åh, Alex kom hit en stund så att vi kunde öppna våra julklappar till varandra samtidigt.
Jag gav honom denna fotoboken, som representerar året vi har varit tillsammans i princip,
allt i bilder från lägenheten, roskilde, österlen och massa mer.. 110 sidor lång.
Jag fick veta att vi ska åka till London tillsammans den 25e Februari!
Han hade gjort en fin bok som antagligen hade tagit superlång tid att göra,
där han i bild och text fick fram vart och när vi skulle resa.

HÄR kan man se hela boken btw.

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nähä? Haha, vill du hänga med?

      Radera
  2. Hejsan! Jag har ett par frågor angående boken!
    1. Hur mycket kostar det att skapa en sådan bok?
    2 Sidan där du visar boken, är den gratis att vara medlem på?

    Jätte tacksam för svar! Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hei. Jag har lite svar angående boken!
      1. Det kostar.. olika. Inte så mycket som man tror,
      vill gärna inte lägga ut en summa på min pojkväns julklapp här haha.
      Men jag tycker verkligen att det är värt det.
      Beror helt på hur stor den är, hur många sidor den har, osv..
      2. Blurb är gratis ja!

      Radera
  3. Tack så mycket för svaren!
    Glömde dock ett par frågor angående boken...
    Hur lång tid tog det att få hem boken (dagar/veckor?)
    Och höll bilderna sin standard i boken?
    Hoppas att du förstod den sista frågan! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ingen fara. Förlåt för mitt sena svar!
      Minns inte exakt hur lång tid det tog för mig.. men det var mindre än en vecka iallafall! 4-5 dagar kanske, beror nog på hur många beställningar dem får in. Den levereras hem till ens dörr iallafall, (dem kör ut och lämnar den). Jag brukar vara väldigt kritisk till att skicka in bilder och liknande för jag tycker inte att dem håller samma färg som visas på datorn, så jag var ganska orolig när jag beställde den första boken, men jag var hur nöjd som helst. Därför valde jag att göra en bok till till min pojkvän. Hade aldrig beställt en till om jag inte var 100% nöjd första gången.

      Radera
  4. Tack så mycket för alla svar! Jag ska nämligen göra en fotobok som projektarbete! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, gud vad roligt! Önskar själv att jag hade kommit på att ha det som projektarbete, då hade jag antagligen fixat ett bättre betyg, haha!

      Radera