21 november 2011

LITE PENDLINGSHAT


Jag ogillar,
1. När folk ställer sig bredvid varandra i rulltrappan upp från tågen.
Vet inte folk att man alltid lämnar vänstra sidan fri så att vi som ska åka vidare kan gå förbi alla andra?
2. När man äter panpizza och har en ica kasse som tallrik.

Jag gillar,
1. att tåget för första gången på två veckor var i tid idag så att jag inte behövde springa förbi alla på vänstra sidan av rulltrappan.
2. Att min nästkusin iallafall jobbar på samma ställe som jag.

6 kommentarer:

  1. Jag gillar, nej vänta, älskar:
    1. din blogg
    2. dina foton
    3. när du uppdaterar din blogg
    osv.

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte människor tänker så långt utan när man försöker gå förbi i rulltrappan blir de sura och börjar muttra för sig själva hur ohyfsad man är när det egentligen är dem som inte vet allmänt vett..

    SvaraRadera
  3. Var är bilden tagen?

    SvaraRadera
  4. Julia :>:
    Haha åh, vad fin du är, och vad glad jag blir. ssup!

    Anonym:
    Nej dem gör väl inte det. Hahah, ditt sätt att skriva det på är så himla klockrent!

    Anonym:
    Malmö C!

    SvaraRadera
  5. Haha, tror faktiskt att folk i skåne exempelvis inte är insatta i den allmänna regeln, att man alltid ska stå på högersidan. Att inte stå stilla på rullbanden ner till citytunneln etc. Hade det varit sthlm hade folk blivit nedsprungna!

    SvaraRadera
  6. e:
    Hahaha, du kan ha väldigt rätt.

    SvaraRadera