08 september 2011

UTTRÖTTAD

Är supertrött.. mest på grund av heltidsjobbet som förföljer mig denna och nästa vecka,
men en del på grund av alla små men ganska obetydliga hinder, och den eviga eviga konkurrensen med människor..
Jag tänkte försöka ha en fotoutsällning, för jag behöver göra något.
- och jag tänkte ta tag i mig själv, som person, (väldigt djupt.) Försöka sudda ut grejer ur minnet för den tiotusende gången, och fortsätta, tills det faktiskt försvinner.
Varför är det alltid svårast att försöka glömma det som man absolut inte vill minnas?
Det är ju bara vidrigt. Ingen logik.

3 kommentarer:

  1. Åh, jag blir så glad när jag ser dig Therese! :)
    österlenbilderna, whoooop!

    SvaraRadera
  2. (för att det alltid sätter sig djupast)

    SvaraRadera
  3. trollet:
    och jag blir glad när jag ser dig, fast jag ser dig aldrig längre, så jag är konstant ledsen hela tiden istället.

    Nej.:
    Självfallet..

    SvaraRadera