08 november 2010

IRRITERANDE


Har funderat på en grej dem senaste dagarna, mest pga en del saker som har hänt nyligen.
Men det här med att förlora någon som står en nära, och sättet man hanterar det på.
Jag menar inte på vilka olika vis man sörjer, fast det räknas kanske dit..
Men grejen med facebook? Att skriva ett logginlägg till den avlide, eller skriva till en nära vän som sörjer, för att visa sitt stöd?
Jag blir Inte fruktansvärt irriterad på att folk gör det mot andra. Men jag Hade verkligen blivit så fruktansvärt irriterad om någon av mina närmsta,
hade tyckt att det bästa sättet att visa sitt stöd när jag sörjer att någon har dött, är att skriva i min logg... på facebook... Seriöst?
Nästan allt är bättre än ett logginlägg på facebook, enligt mig. Men som sagt. Varsågoda. Gör inte skiten mot mig bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar