28 oktober 2010

TACK! ELLER?

Jag borde kanske tacka Arbetsförmedlingen..
Inte för att dem är dem, utan för att varje vecka då jag åker in till stan
För att fylla i en jävla blankett, slutar dagen med att jag antingen
;

1. Umgås med Hugo
2. Umgås med Hugo och Ludvig
3. Hänger på espresso house och får gratis kaffe
4. Träffar Johanna, Amanda, Claudia och alex
5. Dricker öl på Ariman
6. Följer med hem till alex och dricker öl + lagar mat
7. Väntar på att alex ska sluta jobba så jag kan hänga med honom till Malmö
8. Hittar en Klänning på Second hand, på Rea!
9. Hälsar på LBS och umgås med min föredetta journalistiklärare
10. Kikar in på Kleptots jobb och är ett störigt djur

(Tack arbetsförmedlingen för att ni tvingar in mig till Lund så jag kan träffa mina vänner.)

2 kommentarer:

  1. har du något jobb på gång då? :)

    SvaraRadera
  2. Sara:
    Jag tror att du nyss missade hela poängen med inlägget...

    SvaraRadera