12 oktober 2010

KRÄFTSKIVA PÅ ÖSTERLEN 2010 #2

7 kommentarer:

  1. alltså ko-bilden och sebbejohan-bilden är bland de finaste av alla. blir helt lycklig i hjärtat!

    SvaraRadera
  2. det skulle vara intressant att se bilderna innan och efter du har redigerat dem.. kan du vara så snäll? ^^

    SvaraRadera
  3. Linda:
    Jag veeeet haha! Så fina pojkar.

    Suvikki:
    Heh, jag skulle kunna göra det..
    men det är hemskt tråkigt.. och tar tid.
    Jag hade kanske kunnat skicka det till dig?
    Vill inte publicera det här.. det är inte det jag vill göra med denna bloggen liksom.
    Strävar inte efter att göra några fotokurser.. Hjälper gärna till, men eh. Vet inte, nu har jag fastnat.

    Mirifini:
    Thank you!

    SvaraRadera
  4. Förstår. Om du orkar skicka några bilder 'innan och efter' suvimarjao@hotmail.com, skulle jag veta hur mycket känsligare är möjligt att göra bilder.. :D

    SvaraRadera
  5. Maria:
    Thank you!

    Suvikki:
    Om jag kommer ihåg det så ska jag göra det när jag är på "rätt" dator!

    SvaraRadera