26 oktober 2010

DET ÄR NATT, FÖRLÅT.


Redigerar bilder från idag, kikar runt på bloggar, och är allmänt ointressant.
På något jävla vis har jag hamnat i bloggar som länkar vidare till bloggar med brudar på 17 år
som har 2-3 ungar?! Hur fan hamnar jag där undrar jag.
Hur fan hamnar jag ens på en blogg? Jag ogillar bloggar, extremt mycket.
(jag vet, jag har en, men det är mest för min egen skull egentligen.)
No offence osv, ni får ha ungar, men jag mår verkligen superdåligt av tanken...
Ni kan få kalla mig känslokall, ensam och patetisk om det känns bättre.
Deras ordvitsar är inte särskilt roliga heller... Gråter snarare än skrattar.
FÖRLÅT, KÄMPA VIDARE, UNGA MÖDRAR WOH WOH!

3 kommentarer:

  1. Dina bilder är alldeles fantastiska!

    SvaraRadera
  2. Sara:
    Nämeh, tack!

    V.:
    Haha, kommentarer gör mig glad.
    Som lite choklad varje dag typ!

    SvaraRadera