01 juni 2010

TILLBAKASPOLNING AV SIESTA

Haha det hände så mycket på siesta,
varma nätter, kalla nätter, luffare i tält och dräggfylla.
Bäst var ändå att jag var med på en fanbild (?) med två tjejer.
De ville att jag skulle nämna dem här, så det gör jag nu.
Supertrevliga var dem iallafall.
Även hon som gav mig en kram tidigare under dagen.
Haha så otroligt fint, ler varje gång jag tänker på det.


det var dimma och kallt inatt, och det gillar jag.
Nu ska jag se sista avsnittet av Gossip girl säsong 3,
såg halva säsongen igår, gick och la mig försent.
Imorgon ska jag fotografera balkids.
Jag ska ta 10kr för varje person, jag kommer bli rik.

(now you can find the English version of my blog by clicking the link up in the right corner)
THE GUESS WHO - SHAKIN' ALL OVER

5 kommentarer:

  1. Clara Philinna01 juni, 2010 22:12

    Yeah! Thank you so much for writing in english from now on! :)

    SvaraRadera
  2. jag gav dig nog en kram minsann, sprang i alla fall fram och pep lite. du är duktig!

    SvaraRadera
  3. Clara Philinna: Haha, I still write in Swedish but google transalte works ok!

    kim: haha åh, så det var du! det var jättefint! Tack!

    SvaraRadera
  4. Men älskar verkligen din blogg så jag var bara tvungen att hälsa, och när kameran var där så var det ju lika bra att ta ett foto! :)

    / julia

    SvaraRadera
  5. Anonym (juli): haha åh. det var helt underbart!
    Jättefint verkligen. Gud vad jag skrattade efter det. ssup!

    SvaraRadera