17 maj 2010

ENKEL FRÅGA, BLOND ELLER BRUN?


24 kommentarer:

  1. Eum... Brun! Och du är väldigt fin för övrigt... :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du passar sjukt bra i båda för du är så söt, men jag älskar verkligen brunt hår så jag röstar på det :)

    SvaraRadera
  3. brun! svårt men jag tror jag röstar på brunt.

    SvaraRadera
  4. Egentligen tycker jag brunt men kanske bleks fort i sommar assu..

    Hoppas jag gjorde det mycket lättare för dig :D

    SvaraRadera
  5. Blonde. It suites you beautifully.

    SvaraRadera
  6. BLONDE! It looks amazing on you

    SvaraRadera
  7. brun ;) and i LOVE this photos!!!

    SvaraRadera
  8. Blond! Mest naturligt och snyggt. Frech till summer!

    SvaraRadera
  9. mmmmm ... för du ... brun! men jag älskar blont hår

    SvaraRadera
  10. blonde, definitely

    SvaraRadera
  11. 100% BLOND! det ser meget mere naturligt ud til dig :)

    SvaraRadera