28 april 2010

KLÄNNINGEN





Har inte mycket tid över, därför är det lite text, mycket bilder.

10 kommentarer:

  1. Anonym/Kevs: Haha. Du fina varelse.

    SvaraRadera
  2. håller med kevin :D (på ett lite mindre fjortisaktigt sätt kanske, men dock!)

    SvaraRadera
  3. så fin den är :)

    SvaraRadera
  4. finoo, var är dne köpt:O

    SvaraRadera
  5. Jag är ingen fjortis :'(

    SvaraRadera
  6. Linda: Haha, tyckte du att han skrev det på ett fjortiaktigt sätt? Jag kan inte se det riktigt! Tack också!

    Nanna: Visst är den det! haha

    Mikaela: Tack! Är ganska nöjd.. över att äntligen.. ha hittat en jävla klänning som duger åt mig. Haha.

    daj: Jaa och superbillig! Bik bok!

    Anonym: Jag vet bebe.

    SvaraRadera
  7. åh, jättefin. vill ha!

    SvaraRadera
  8. erica: Jag är lite förälskad faktiskt! Gillar den mer och mer!

    SvaraRadera