02 april 2010

KÄNSLOKALLT



För några veckor sen satt jag och Kevin i solen, vi pratade om livet och jag sa att allt var för bra för tillfället,
att det snart skulle bli en jobbig period igen. Jag antar att jag har hamnat i den jobbiga perioden nu..
Saker kan inte få vara bra under en längre tid verkar det som.
Längesen så mycket jobbigt och dåligt hände på såhär kort tid.
Bilderna är från idag, vågade mig ut i solen i tio minuter, första gången jag har varit ute sen i tisdags.
Jag är fortfarande lika sjuk, om inte värre.
Saknar dig.

7 kommentarer:

  1. Det sidste billed er jeg virkelig, virkelig glæd for.

    SvaraRadera
  2. oh i love your hair! brown and such a sweet cat!
    I hope you won't have the hard time now. I don't know whats the weather like there but here in Germany, it's sunny and warm :) Be happy and we will miss you, too-

    SvaraRadera
  3. Hannah Rose: It's lovely, isn't it?
    Jana + Clara: Haha, thank you! My hair is a mess right now, but I hope it will be better, I'm going to make it darker soon again..
    It's sunny and warm here too! But I can't be out in it because I'm sick, you're really sweet though.

    SvaraRadera
  4. adorable cat!!! and i like how your hair looks on these pictures. wonderful!!

    SvaraRadera
  5. Ye, he is! and thank you! haha

    SvaraRadera
  6. fy vad fina: du, bilderna, skrället

    SvaraRadera
  7. kleptut: vad glad jag blir när jag kikar omkring här bak och hitta fina små komplingar av dig!

    SvaraRadera