28 mars 2010

SÖNDAG?


Oh, kiss me
Lick your cigarette then kiss me.

5 kommentarer:

  1. Hihi.. Franz Ferdinand - No you girls.

    I love your blog!

    SvaraRadera
  2. Jag är med i en tävling och skulle uppskatta om jag fick några röster av er bloggare jag följer. Du är nämnligen en av dom :)
    Röstar ni på mig kanske jag kan länka er på bloggen eller något? Skriv på min blogg om det är så.
    Tack på förhand och här är länken till tävlingen:
    http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=BKxqP3RkPOw47FdCtLK7MJGH#bikiniGallery

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Dina foton är stunning, och jag måste säga att den collaborativa (hej svengelska) playlisten du la upp här är underbar! har upptäckt lots of new music via den så ja tack :>

    SvaraRadera
  4. La Fille Marielle: yes, it's great, and thank you!
    elin: naje.
    Julia: Haha, gillar din svengelska, tackar och sen håller jag med. playlisten är superbra!

    SvaraRadera
  5. English translate:02 april, 2010 00:18

    Title: Sunday?

    Text: Oh, kiss me
    Lick your cigarette then kiss me.

    SvaraRadera