03 mars 2010

FALLER MER OCH MER FÖR THOM YORKE.


Åh. Sol idag igen. Det är ju helt underbart. Idag har jag varit på stället som har den jobbigaste stämningen.
Haft ett smått oväntat möte, mobbat Victors skratt, och gjort Sveriges (världens!) godaste pastasallad.
Nu hade jag kunnat skriva att jag ska plugga, men det tänker jag inte göra. Lost, Entourage, Desperate Housewives
eller How I met your mother däremot. Heja Spotifys radio också! Det är ju jättebra och smart.
Sen är Thom Yorke.. Wao. Blir bara mer och mer förälskad.

4 kommentarer:

  1. stället som har den jobbigaste stämningen = UNGDOMSMOTTAGNINGEN??

    SvaraRadera
  2. Haha, tror seriöst att du vet om det bara för att du är brud, och jag älskar det. Självklart är det ungdomsmottagningen. Satt ett par som såg helt förstörda ut, tror de skulle få en unge eller så var det att den ena varit otrogen och fixat sjukdom.

    SvaraRadera
  3. Men vem är du nu då? :( åh klarar inte av detta. Tänk så dör jag imorgon så vet jag inte vilka alla anonyma är.

    SvaraRadera