24 mars 2010

EVERY DAY, EVERY HOUR, I WISH THAT I WAS BULLET PROOF



Man lär sig något nytt varje dag?
Har aldrig fått mitt hjärta krossat förut,
eller jo det har jag väl,
men har alltid varit jag som har krossat någon annans
samtidigt som jag då krossat mitt eget.

Men ingen har någonsin krossat mitt först..
Det är intressant. Gör hemskt ont också.

Känns lite som att jag vill dö,
som att jag kommer sluta andas vilken sekund som helst
och som att jag inte kommer gå upp ur sängen imorgon.

Tomt. Helt tomt.

4 kommentarer:

  1. Javisst kan jag göra det, eftersom att jag har lagt ner bilddagboken får vi ha våra djupa samtal i inbox på facebook istället haha. puss!

    SvaraRadera
  2. eh. fuck. nej. och ja, jag vill nog inte heller mer nu. äh, pallar inte, men fan, det blir inget. nej.

    SvaraRadera