27 februari 2010

"VARFÖR KAN DU INTE GÅ OCH LÄGGA DIG SOM NORMALA MÄNNISKOR!!" - DIANE ASSIRI.


Bilden är hård..
Igår var intressant, speciellt och lite otroligt.
Hade världens finaste samtal med Diane igår,
efter att vi hade missat bussen och fick vänta i en timme på Centrum.

Sen skrämde hon dock ihjäl mig, så ikväll när vi ses,
så ska jag helt enkelt ta och döda henne,
stycka henne och låta grisar äta upp henne.
Idag ska vi självklart hem till
hivalex (han har inte hiv), favoritalex (han är faktiskt vår favorit),
eller Ronny (han spelade Ronny i Ronny och Julia, Julkalendern).
Nu ska jag nog skratta, gråta, se på Harry Potter eller något.
Nej jag ska se Big Fish.

14 kommentarer:

  1. ler för att det låter trevligt

    SvaraRadera
  2. att döda diane? ser fram emot det!

    SvaraRadera
  3. Fett att han "Yogi Oki-Doki" ska med. Verkar vara en riktigt skön kille :D

    SvaraRadera
  4. Anonym: din jävel. är det du som är min stalker, jag tror det på riktigt.
    kleptot: javisst. helt underbart.

    SvaraRadera
  5. Therese: Jasså? Vad trevligt dock att du kommer ihåg mig! Det värmer mitt förfrusna hjärta vid dessa tider.

    SvaraRadera
  6. Kära du, uppenbarligen finns här fler än en anonym. Den anonyme jag känner, som också råkar vara den som kände till din namnsdag, skulle Aldrig med stort A uttrycka sig så oskickligt och enfaldigt som visas här.

    SvaraRadera
  7. Hahaha. Dör på det här. Underbart, helt underbart.

    Anonym: Har ju hemskt svårt att veta vem du är eftersom att du är anonym. Men har jag träffat dig så skulle jag komma ihåg det, jag har bra minne.
    Anonym #3: Uppenbarligen finns det säkert minst tjugo stycken faktiskt, kanske ska stänga av så att anonyma inte kan kommentera. Tycker det är creepy att du vet vem den andra anonyma är som kände till min namnsdag. Haha, åh. Kommer säkert bli mördad snart.

    SvaraRadera
  8. jag ser att du fått inspiration av en viss film vi såg för inte så länge sedan!

    SvaraRadera
  9. nice photo!! :) my name is sofia, nice to meet you!

    SvaraRadera
  10. daj: hallå, Snatch är grym, det är okej att ta efter.
    sofia: Thaaaaaaaaaaaaaaaaank you oke.

    SvaraRadera