10 februari 2010

VAD HAR DU FÖR MINNEN I DIN LÅDA?

Efter att ha haft en heldag med föreläsningar om framtiden osv.
(som i tiden efter studenten.)
Så är jag helt okej pepp på att plugga konst i Sydafrika eller Frankrike.
Yes, och eftersom att jag är helt otroligt trött gör jag ett satsigt, personligt blogginlägg,
om vad som finns i min minneslåda.

1. Malin har gett mig lådan från början.
Lätt en av de finaste presenterna jag någosin har fått.



2. Ett kort jag fick när jag fyllde 18 av Josefin,
3. Haha, underbara godispåse från Göteborg som påminner lite om mumindalen. underbart.


4. Smycken som jag har fått, av många olika anledningar.
5. Festivalarmband, tygarmband, läderarmband osv. allt finns där.
6. Två pins som jag har fått av en speciell person någon gång, möjligtvis gbg.
7. En lapp som pappa lämnade åt mig, det var rätt kul då. Jävligt tråkigt nu.
8. En kapsyl som vi slängde ner från ett fönster i Göteborg, E, C & T besöket.
9. Mördarkorken, åh fina fina roadtrip. Plus att jag höll på att dö.
10. Fjärilar från första spelningen som vi såg med Coldplay.
11. En bit av ett brev från dalarna "Jag är en lapp, vänd." "En sträv jävla lapp alltså."



12. Ett vanligt matpass från arvika för dem som jobbade där, total lyx var det.
13. UKM när jag och Diane gick vidare.. för längesen.
14. Jobbade på klimattingett, det var speciellt.
15. Wao, mitt fotopass från Arvika.
16. Min favorit, fint snöre och finafina bruna papper.
17. Bara allmänt mycket band, och armband från Arvika, Hultsfred och Rookie.



18. Ett minneskort, vet inte varför den ligger där. Borde kanske kolla vad som är på det.
19. Någon burk som jag har köpt någon gång, och ett armband som jag har hittat.
20. Haha, solglasögon. Mammas och pappas gamla.
21. Det här är en av de coola enkronorna.
22. Badkula. Det var en rolig kväll.
23. Ett plektrum som jag fick för evigheter sen av Fredrik.
24. Flugan jag köpte till Josefins maskerad, mhm.
25. Kapsyl från något tillfälle som jag inte min
ns. Stör mig som fan.
26. Någon grej som min syster har gjort.. har den bara därför.
27. Två hjärtan som har ramlat av ett kort som Linda har gett mig, haha.
28. En present, och mitt söndriga armband ligger i.
29. En lapp från Magnus och en lapp från Elisabeth.
30. En pin som jag fick av Dreads-ida under siesta.
31. Haha, ytterligare en pin som jag fick av några kanadensiska hockeyspelare nyår 2006.
32. Magnus skärp gick sönder, vet inte varför jag har kvar det.
33. Ett skal som låg på mitt rum i evigheter, Malin har skrivit på det.



34. Vykort och sånt trams, ett gjorde mig otroligt förvånad.
35. Brev, julhälsningar, kärlekbrev, peppbrev, det mesta fina finns här.
36. Fick en text från min gudmor när jag blev 15.Rätt viktig grej.


37. Tågbiljetter och annat liknande mög, haha. Alla har roliga historier dock.
38. Massa klistermärken
39. haha, första gången i mitt liv som jag köpte tuggummi typ,
och det var inte ens för min skull.
40. Fotopass till Hultsfred
41. Det som tar upp mest plats, massa konsertbiljetter osv.

8 kommentarer:

  1. Nämen! Det var inte igår det. min jävel.

    SvaraRadera
  2. 1) väldigt snyggt ned siffrornas olika size. 2) det påminner mig om min minnessamling! fast den behöver en hel jävla kappsäck.. 3) och därmed undrar jag: hur i bövelen får detta plats i lådan..??

    SvaraRadera
  3. nämen varför klistermärkena?! haha. den bästa är arla-kon som eldar upp hela jorden

    SvaraRadera
  4. kleptot: well, ty. Tog en halvtimme att sammanställa allt och jag kände mig lagom kreativ för en hel dag. Tror det har minskat drastiskt den senaste tiden, är rätt värdelös på det där.
    Mikaela: Alltså, hela situationen var ju så galet rolig och underbar. Paris it is. Bästa stället.
    Anonym: Kan bara gissa att det är en person.. vad göru inne på min blogg hela tiden? rätt kul dock. och vadå, varför inte klistermärkena?! Jag samlar på mig grejer...

    SvaraRadera
  5. oooooh, jag har också en minneslåda mannet!!!1111 ndå fett

    SvaraRadera