16 januari 2010

"VARFÖR UNDVIKER NI DEN LILLA INDISKE DVÄRGEN?" - JOHAN NIKULA.

Så, igår blev det ett oplanerat besök på kb.
Men innan dess blev jag och Diane stalkade av senil_gubbe_65+,
det var nog något av det sjukaste, och konstigaste jag har varit med om.
Rysningar...
Det blev fail med Malin och id (det händer alltid någon...)
Ett csn-kort och 20 kronor senare kom vi in och började dansa.
Det blev många random möten,
mannen från lomma och 2an från skolan, och allt vad det innebär.
Hemma närmare halv fyra efter en liten promenad med den nu skägg-ägande killen och kleptot.
När jag vaknade imorse mådde jag väl som jag förtjänade efter de få timmar jag sovit.
Måste verkligen börja kontrollera mina känslor också, men ignoreringen gör ont.

You say "come touch me", but you're always out of reach.
New Moon soundtracket är helt okej bra.

4 kommentarer:

  1. haha, och hah. här finns det nog ingen risk att han får syn på det, dvärgen. så fritt fram för ocensurerade citeringar!

    lev på therese, lev.

    SvaraRadera
  2. Ja, det här ska hamna i historieböckerna daje..

    SvaraRadera